sobota

Holosik

Dzisiaj pokaże wam holograficzny lakier z Eveline. To mój pierwszy, jak na razie jedyny, co jednak niedługo na pewno sie zmieni, holo. I jestem zachwycona. Kolor jest przepiękny i slicznie mieni się w słońcu :-)
Kilka słow o lakierze. Jest to minimax o nr 401. Jest dobrze dostępny, można go kupić w wielu drogeriach, kosztuje około 5 zł


Lakier kryje bardzo dobrze, do pełnego krycia wystarcza dwie cienkie warstwy. Nie ma także problemu z wysychaniem, kilka minut i po sprawie :-) 

Lakier bardzo ładnie się błyszczy, więc nie ma konieczności używania top coatu - ja go sobie darowalam.


Wytrzymałość także jest bez zarzutu. Na moich paznokciach lakier gościł prawie tydzień i nie odprysnal w żadnym miejscu, co jest bardzo dobrym wynikiem ; p nie było również problemu że scieraniem się końcówek. Osobiście lakier ten oceniam bardzo dobrze oraz serdecznie polecam, a sama mam w planach odkupienie kolejnych kolorów :-) 


2 komentarze:

  1. Lubie takie jasne kolorki ; )) . Zapraszam do mnie na rozdanie : http://malinka24.blogspot.com/2014/03/rozdanie.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  2. Әрқашан сау сәлемдесу, бізге пайдалы болуы мүмкін ақпарат алу үшін үлкен рахмет.


    Obat Leukimia

    Obat Herbal Kista

    Zahra Herbal

    Obat Jantung Bocor

    Obat Penyubur Kandungan

    OdpowiedzUsuń